جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

حوزه/ فرمانده کل ارتش گفت: حضور در انتخابات، تعیین‌کننده سرنوشت آینده تمام آحاد و اقشار جامعه و نیز عاملی مهم در ایجاد اقتدار و عزتمندی برای ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به تأثیرات مثبت رأی دادن در آینده ایران اسلامی اظهار داشت: شرکت در انتخابات علاوه بر آن که وظیفه‌ای اجتماعی، ملی و دینی است، حقی قانونی است که برای تعیین سرنوشت آینده ایرانیان به آنها اعطا شده تا بتوانند از طریق این فرایند مهم و تأثیرگذار، به انتخاب فرد مورد نظر خود و ریل‌گذاری مسیر کشور اقدام کنند.

وی با اشاره به حضور تمامی کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های ارتشیان در انتخابات، ابراز کرد: ارتش به عنوان سازمانی انقلابی، فراحزبی و ولایی، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، علاوه بر مشارکت حداکثری در تمامی انتخابات، همواره به رأی ملت ولایتمدار ایران اسلامی احترام گذاشته و موفقیت دولت‌ها را به منزله موفقیت کشور و نظام اسلامی در نظر آورده است.

امیر موسوی در ادامه با بیان لزوم مشارکت حداکثری و در عین حال انتخاب فرد اصلح، تأکید کرد: شرکت در انتخابات نه امری فردی و با آثار کوتاه‌مدت، بلکه وظیفه‌ای با تبعات منطقی، آینده‌نگرانه و مدیریتی است که در اداره آتی کشور و ارتقای روزافزون اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مؤثر است.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، فارغ از هرگونه نگاه حزبی و جناحی، آماده است در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دولت آتی کشور همکاری و تعامل کند، چرا که موفقیت دولت چهاردهم را در خدمت‌رسانی به ملت ایران، به عنوان موفقیت خود در نظر می‌گیرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha